• Dit evenement is voorbij.

Dienst: Voorganger Ds. W. Baas, Samen op weg jong en oud 3e zondag Veertigdagentijd

maart 3 @ 10:00 - 11:00

Een speciale zondag waarbij we na de opening om 10:00 gaan luisteren naar de verteller van Open Doors over vervolgde christenen met muzikale afwisseling van gospelband Kadosh. Na de koffie om 11:00 gaan we om 11:30 praten over een bredere kijk op de veelkleurigheid van de christelijke geloofsgemeenschap.  Om 12:15 gaan we met zijn allen lunchen en vanaf 13:00 gaan we luisteren naar Gospelmuziek van de Gospelband uit Hoogeveen en besluiten de dag door het leven te vieren met dans. Een bijdrage aan een gelukkige, vrolijke, liefdevolle en creatieve wereld.

De hele dag door kunnen we gezamenlijk bouwen met bamboe en elastiek. Of een mooi gesprek voeren met dominee Wieger Baas. Voor de kinderen is er ook een speciaal programma van film kijken, knutselen of schilderen.

Datum:
maart 3